Vraag uw klant
wat hij gaat missen
als u of uw bedrijf
er niet meer zou zijn.

Over Klaas Meekma

Ik geloof erin dat klanten in principe gewone mensen zijn. Vandaar dat klantgerichtheid soms verwarrend simpel is, waarover vaak veel te moeilijk wordt gedacht. Ik ben er van overtuigd dat klanten de basis vormen van uw bedrijf en uw baan. En ik geloof erin dat een lezing met spannende en motiverende boodschap moet aanzetten tot handelen.

Klaas Meekma heeft bedrijfskunde gestudeerd en werkte daarna meer dan 15 jaren als commercieel – en algemeen manager voor een aantal zeer verschillende internationale bedrijven, zoals Avery Dennison, Sapa AB en Alumax Inc.   
Sinds 1999 is hij zelfstandig en helpt hij bedrijven en organisaties in de omgang met hun klanten.
Klaas heeft een ruime ervaring in zeer verschillende branches en ondernemingen, zoals handelsondernemingen, industriële toeleveranciers, metaalbedrijven, recycling, transport en logistiek, IT, Promotie, maar ook heeft hij  consultancy - en non-profit organisaties bijgestaan.

Als hij niet op het podium staat, staat hij op ski’s, als skileraar of als freerider.

 

“Succes hebben of falen wordt niet bepaald door een grotere bekwaamheid of betere ideeën, maar door de moed om te geloven in jouw ideeën, in het nemen van berekende risico’s en er iets mee doen.”

Maxwell Maltz

Recente blogs


 
 
social-twitter   social-twitter

Contact gegevens

  • Adres: Baakhoven 1a
                  6114 RJ  Susteren
  • Tel:       046 449 7346
  • GSM:    06 2279 6617
  • Email:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
imonkeys seo webdesign li